爱演。

ATTENTION!
plz close your browser immediately if the contents below will let u get the scary nightmare!

it is about me,

a girl like to act^^

我是一个爱演的人~><
我看起来,很不友善,很难懂??
真有这么难哦??



有时,我会像个疯婆子似的,笑得疯疯颠颠,就像变态虐待狂。


有时,我会黑脸,可能因为心情不好,可能因为你惹到我,也可能我只是放空,很累==


有时我会装作看到鬼,恨错愕。


有时我会很烦恼,像牛般的乱窜。


有时我会激动得要哭,要发泄,因为压力很大。


其实我也没有很恐怖拉。。只是不是很正常而已。


哈哈~

JUST FOR FUN !


DONT copy it then show to your friends ya?
i will be shame about this~~


******
GUD NEWS!

I get my new LENS----BARBIE EYE SWEET brown !
super hot in japan!

super nice than before !
will be share with u next post ~

STAY TUNED!


peeps


You Might Also Like

2 comments